Mokymas(is) įtraukiojo ugdymo fone, orientuotas į aktyvų mokinio vaidmenį, mokytojus skatina imtis naujų, netradicinių vaidmenų. Prisiimdami atsakomybę už tai, kad kiekvienas gimnazijos mokinys pamokoje patirtų sėkmę, mūsų mokytojai nuolat tobulina savo kompetencijas ir ieško būdų kaip organizuoti mokymos(si) veiklas, patenkinančias skirtingus mokinių poreikius. Būtent todėl gimnazijos mokytojai šiuo metu dalyvauja seminarų cikle „Šiuolaikinė pamoka įtraukiojo ugdymo fone“. Vakar buvo antroji seminaro dalis, kurioje mokytojai mokėsi į savo pamokas įtraukti netradicines veiklas, kurias patys išbandė praktiškai. Seminaro metu akcentuota, kad pamokose turėtų būti kuriamos situacijos, veiklos, skatinančios mokinius aktyviai į jas įsitraukti.